اینجا لاوتون مینویسد😐 ⁦(ノಠ益ಠ)ノ⁩

⁦(ಠ_ಠ)━☆゚.*・。゚⁩

بچه ها...این عاخرین پسته

وبو حذف نمیکنم

درواقع چند ماهی هست کمتر میام بیان ولی بعضی وقتا خب سر میزدم 

نمیدونم چند نفرتون هنوز منو یادتونه

ولی الان دیگه کلن می‌خوام برم 

شاید باز برگردم 

بعد یه مدت طولانی

شاید یه سال دیگه 

یا نمیدونم 

ولی اگه کسی میخواد هنوز باهم در ارتباط باشیم 

شمارشو بده تو واتساپ باهم حرف بزنیم 

یا عایدی تلگرامتونو بدین 

یا عایدی اینستا 

نمیدونم

شاید اونارم حذف کنم...ولی خب نه فعلن

اگه هم نمیتونید بدید.. دگ هیچ...خداحافظ شاید برای همیشه؟

بعد یه هفته وبمو میبندم احتمالن

مراقب خودتون باشید

خداحافظ

(و اینکه نه عنسرده ام نه چیزی

فقط..هیچ 

نمیخوام توضی بدم چیز خاصی نیست:/)

لطفن اگه کسی بلده چطور وبو غیرفعال کنم بهم بگه

شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۲:۳۲ به نام خدا فرنگیس هستم ملقب به فرنگ بابا😐✊ شصته پای عمو جی کی تو دهنم😐🍭

شهلایی؟

عاره

اوما 🍭

جان
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۲:۳۶ 𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵😈

چرا خو؟

:(

مراقبه خودت باش~♡

دلیلام زیاده
:_

تنک
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۲:۴۱ 𝙙𝙞𝙚𝙙 𝙗𝙧𝙞𝙙𝙚
چرا میخ بری اخه ؟
هعییی حوصله ندارم توضی بدم

کصکش واتساپو بحذفی ک از اونجات اویزونت میکنم

اینجا ب درک

ناموسا این پستو هم نمیزاشتی مث من یه چند ماه سر نمیزدی هیچکس ب عنش نبود😂😂😂😂😂 کلا بیان اینطوریه تا هستی ک هستی، تا نیستی یمدت گریه زاری فیک میکنن بعد دگ یادشون میره 😂😂😂

بخدا کامنتمو دسکاری کنی دسکاریت میکنم😂😭🥰

جررر نمیتانی 


عاره میدونم اینارو:[]
درواقع همه جا بیشتر عادما همینن
🤗♥️

شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۲:۵۰ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

مگ میشه تو **************یادم بره-_-

T_T

اهم اهم...حالا تخفیف بده یه کوشولو زودتر بیا خواهر عزیزم..😶

عاه...زود برگرددددیا!!!!آیم ویتینگ..^^اوکی؟

چشام خشک نشه به دررررراااا میام میکشممممت اون وقت😝

نمیام داداچ
😬😁فک نکنم
جررر دارم برا خودم قاتل جم میکنم😌
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۳:۳۵ 𝐁𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐁𝐞𝐫𝐫𝐲

عنی؟ 

هن؟

هرجا هستی موفق باشی ^^

تنکیو
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۳:۵۴ 𝐁𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐁𝐞𝐫𝐫𝐲

ن ت ب من بوگو

 

 

عنی ؟

چی؟؟؟:|||
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۴:۱۲ 𝐁𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐁𝐞𝐫𝐫𝐲

عنی....

 

 

 

ینیییییی چییییییییییییییییییییییییییییی

زنیکه ت ک میدانی من واتساپ کمتر از انگشتای دستم میتونم بیاممممممممممم

خیلی بزیییییییییییییییییییییییییییییییی

قهرمممممممممممممممممم

اینستا..
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۴:۱۴ 𝐁𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐁𝐞𝐫𝐫𝐲

چقدم ک میاییییییییییییییییییییییییییییییییی

نصب کردمش الان بیشتر میام

شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۴:۲۷ | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

گام میشم میام خ بت شماره میدم:")

کباصت:")

یهو میاد میگه میخواد بره:")

عرررر مرسی ♥️♥️♥️

ساری سولی
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۴:۳۸ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

هعییی دونسنگی خیلی*****************نمیدونم چرا ول دوس دارم فحشت بدم 

فوش بده-_-
شماره ای چیزی نمت بدی؟
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۴:۴۳ 𝐁𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐁𝐞𝐫𝐫𝐲

عه اوکیه پس💃🏻💃🏻

باز هم ساری
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۵:۲۶ 𝙙𝙞𝙚𝙙 𝙗𝙧𝙞𝙙𝙚
اک ولی ما باهم زیاد اششنا نشده بودیم (: ولی اگ اینستا داری میش ایدیتو بدی ؟
عایدیم یادم نی جرررررر
ولی تو بده فالوت میکنم
 کیم عائورا بید ولی عایدیمو کامل یادم نی-_-

چرا بقیه اینجا بت میکن شعلا عنت نمیگیره

ما فقط خار داریم 🥰😍

 

چرا میتونم.اویزونت میکنم

تازه عصبانیم هستم از دستت میزنم پارت میکنم

ننه عبضی

من تازه یتیمم شدم

دخدرت منو ول کرد

هیچکس منو نمیگیره

خودمو میکشم بعد دوباره زنده میشم ک فقط چی بنالم

 

چی کص میگم

اینارو دری وری من بقیه نگن این چی کص میگخ خغقخ۶بخغبغخیخفسفخسخفس🤣🤣🤣🤣🤣🤣

عاخه نمیتونم بهشون گیر بدم عادت کردن بگن شهلا
دیگه مهم نی اینجت

نع نمیتونی اگ بخوای باهام دعوا کنی بلاکت میکنم 🙂😕

الاهی بیا یکی دیگه ع بچه هام ننت شه
هنو جوونی بگیرنت
جرررررررررررزررزز خوبه

نمد خوب کص میگی
راستش حسش نی😕ساری
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۶:۳۹ 𝙙𝙞𝙚𝙙 𝙗𝙧𝙞𝙙𝙚
خخخ ججر ... اک من پیج اصلیم بگا رفت .. بفرما _imadorsa_ ....
هعی:_)
ریکوست دادم

عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن عن

 

همینجوری دلم خاس بگم عن ☹️ ننه عبضی لاب یو

:((((بمن میگی عن



جررر اوکیه من بیشتر لاب یووووو

ن ب جامعه بیان میگویم

 

 

بوس

اوکی⁦(༎ຶ ෴ ༎ຶ)⁩


بک بک
يكشنبه ۲۰ تیر ۰۰ , ۰۹:۳۹ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎

شهلایی(((:

خیلی دوست دارم میدونی ...نزدیک نبودیم ولی خب اومامی:D

مراقب خودت باش ..هرجا که هستی موفق باشی ...

تو تل دارمت ‌..اگه دلم تنگ شد پیام بدم؟:D

عام..😐 مطمئنی تل منو داری؟؟اشتبا نگرفتی؟

منم دوستت دارم ♥️
مرسیییی کیوتی توام مراقب باش
يكشنبه ۲۰ تیر ۰۰ , ۱۳:۲۷ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎

اره/: بابا من رایام/: شمارتو بهم داده بودی منم سیو داشتمت تو تلم هستی/:

 

(:

میدونم رایا بیدی
فک کنم شماره قبلیمه بیا خ شماره حدیدمو بدم
يكشنبه ۲۰ تیر ۰۰ , ۲۱:۵۱ (!) 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ‌‌

خدافظ ننه منم ببر 

تو جون بخوا
کیه که بده⁦ಠ_ಠ⁩








من میدم😌ولی نمیبرمت
سه شنبه ۲۲ تیر ۰۰ , ۱۴:۴۷ (!) 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ‌‌

😍💔کصدستی ک نکردی اون اخر؟😭

نه کاملن صحیح دستی بیده گوگولیه من😌💕
چهارشنبه ۲۳ تیر ۰۰ , ۱۴:۱۹ (!) 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ‌‌

جون ک 👀💕 اشک هایم

فدایت
پنجشنبه ۲۴ تیر ۰۰ , ۱۰:۴۶ (!) 𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ‌‌

نشوی

میشوم
شنبه ۱۶ مرداد ۰۰ , ۰۲:۴۷ ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

بلدم

سو اگه میشه..بیاخ یادم بده فرزندم 
البته شاید کلن حذفش کنم
جمعه ۵ شهریور ۰۰ , ۰۴:۳۱ ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

ادمین کن

بهم یاد بدهه پلیز
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۸:۵۱ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

من چرا اینو ندیده بودم🚶

متاسفم دیگه دیره...

دخترم جدی رفتی؟:/

هوم...اگه دوس داری شمارتو خصوصی بده واتساپ حرف بزنیم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمـک آخــرِ دنیــاست، بخند...
آدمـک مـرگ هـمین جاست، بخند...
دستخطی کـه تـو را عاشـق کرد...
شوخـیِ کاغــذی ماسـت، بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی ...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خـدایی که بـزرگش خوانـدی...
به خـدا، مثـل تـو تنهـاست، بخند...
محبوب ترین مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan